Ami Löfström arbetar tillsammans med sin dotter Tina Löfström i det egna företaget Alerigo som utvecklingskonsult för företag och föreläser bland annat om bemötande. Vad är det som gör att vissa människor, verksamheter eller företag blir omtyckta och framgångsrika? Bra produkter, god kvalitet eller lyckade reklamkampanjer? Javisst, det har förstås betydelse, men den avgörande faktorn är hur de bemöter oss!!
Ett trevligt bemötande kan ju tyckas vara en självklarhet, särskilt för alla som har med människor att göra, men hur är det då? Vad kännetecknar då de goda exemplen? Hur bemöter jag? Hur upplever våra kunder att de blir bemötta?
Det här en självreflekterande och spännande föreläsning med fokus på bemötande av kunder, kollegor, samarbetsparter m.fl. På ett lättsamt och inspirerande sätt får Du tips och idéer på hur Du tillsammans med Dina kollegor skapar det som blir den avgörande framgångsfaktorn!
Innehåll:
- Det goda bemötandet!
- Mitt budskap
- Kroppsspråk - signaler
- Att hälsa på varandra
- Det personliga integritetsfältet
- Vad Du säger och den information Du ”läcker” - Ansvar
Tyvärr hittades ingen föreläsare.