Camilla är civilekonom/MBA med bred erfarenhet från seniora befattningar inom multinationella företag inom marknad, varumärke, kundlojalitet, customer experience, customer relationship management, customer value management. Hon har de senaste sex åren drivit en internationell satsning runt Customer Value management på Telia Company (Head of Global Customer Value management).
Camilla har bott i USA och arbetat för företag som Microsoft, World Trade Center och AT&T. Hon talar lika gärna engelska som svenska. Camilla driver idag företaget LoyaltyFactory som erbjuder strategier och lösningar kring CRM & Loyalty inklusive marketing automation. Hon är en flitigt anlitad inspirationstalare inom sitt område. Hon genomför även utbildningar och driver nätverket Relationsmarknadsföring för branschorganisationer som Marknadsföreningen i Stockholm och Swedma. Camilla har flera gånger fått utmärkelsen Guldnyckeln, som belönar direktmarknadsföring i olika kategorier.
Camilla är informativ, utbildande, inspirerande och engagerad när hon håller sina föreläsningar. Hon har ett brett register och djup kompetens på ämnet Kundrelationer.
Hon vill erbjuda förståelse och inspiration för vad som krävs och hur man gör för att bli mer kund och datadriven. Vilka trender finns idag? Vad förväntar sig kunderna? Hon visar på case och best practice, utmaningar och framgångsfaktorer. Inte minst hur man kan driva satsningar med ett internationellt perspektiv och få hela organisationen med sig. Hon erbjuder ett tydligt ramverk med strategier och metoder för att kunna driva ett gediget förändringsarbete.