Holmbergs Talare - Goda relationer Goda resultat
Marianne Holmberg

Irene Falkbrink Norrman

Förfrågan

Irene Falkbrink Norrman är utbildad marknadsekonom och har vidareutbildat sig på IFL inom strategisk marknadsföring. Idag hjälper hon företag och organisationer att göra rätt val i sin marknadsföring. Med omisskännlig skärpa sätter hon varumärket i fokus och förmedlar en praktisk verktygslåda som avslöjar hur starka varumärken kan skapa framgångsrika företag. Irene Falkbrink Norrman delar även med sig av sina kunskaper inhämtade under 34 år inom detaljhandeln, bland annat som mediechef för ICA. Där var hon med och valde ICA-såpan med Stig och har genomfört flera prisbelönta kampanjer.

 

 


  

Aktuella föreläsningar

  • Från kontorist till mediechef för ICA Sverige – en oplanerad karriär.
  • Varumärket är en lönsam affär - följ med på resan hur MK Madame gick ifrån en olönsam butik i Åseda till ett tjänsteföretag. Idag åker  kunderna många mil för att få hjälp med sina kläder.
  • Ledarskap när förändringens vindar blåser - Teori varvas med egna upplevelser. Berättar om snubbeltrådar och framgångssagor om hur det var att leda förändringsarbetet inom ICA.   

Nyhet:

  • Varumärket renar upp i staden  High Chaparral – en föreläsning som sträcker sig från forskning inom varumärke till hur vi byggde det önskade varumärket för High Chaparral och hur det idag går för Emil att genomföra förändringarna. En föreläsning som även belyser problematiken vid ett generationsskifte. Emil är barnbarn till Big Bengt.  

Tyvärr hittades ingen föreläsare.