Holmbergs Talare - Goda relationer Goda resultat
Marianne Holmberg

Pål Burman

Förfrågan

Pål Burman har studerat mötet mellan 1600 företag och hundratusentals kunder under tre år. Det har lett till en levande kunskap om företags kommunikation och kundhantering – och kundernas upplevelser av olika företag och bemötanden. Han är en van kommunikatör som ger en unik inblick i möten med missnöjda kunder. Från orsaker, till berättelser om frustrationer, om företagens hantering och kundernas reaktion på deras kommunikation och bemötande.



Pål Burman visar hur företag vinner tillbaka missnöjda kunder, hur klagomål kan bli lönsamma och hur de nöjda kunderna blir talesmän i sociala medier. Han har ägnat sitt liv åt kommunikation i amerikansk och svensk media, som marknadschef, säljchef och i politisk opinionsbildning. Pål har på senare tid diskuterat kundrelationer i bla TV4, Di-TV, DN och Aftonbladet. Det senaste året har han talat med kraft och glädje på företag, seminarier, marknadsträffar, pr-event och universitet om hur företag behandlar kunder och hur vi kan göra det bättre.

 Förslag på ämnen:

-”I den nya kundrelationen ska du vara sig själv – i kundtjänst och sociala medier.”
-”Kundtjänst lyfter när problemlösning blir marknadsföring”
-”När kunderna gillar dig hålls priserna uppe. Bygg relation nu!”
-”Hur jag lärde mig att älska klagomål och göra missnöjda kunder till ambassadörer”
-”Så blir klagomål lönsamma” "
-"Tjäna pengar på klagomål”

 

 

Tyvärr hittades ingen föreläsare.